Waarom goede packshots je merk sterker maken

Het klinkt als een open deur. Om een nieuw product succesvol in de markt te zetten is goed beeldmateriaal essentieel. Toch wordt dit nog weleens te laat of onvoldoende ingezet. 3D packshots leveren het meeste voordeel op als je deze al in de ontwerpfase en het ontwikkelproces van een product gebruikt.

Packshots kunnen op veel verschillende plekken worden ingezet en ze zijn in de conceptfase van een product al bruikbaar voor sales en onderzoek. In deze fase heb je dan al een fotorealistische productafbeelding voordat het product geproduceerd is.

3D packshot van draadmodel tot fotorealistisch resultaat

Zo’n 10 jaar geleden hebben we het maken van 3D packshots aan onze diensten toegevoegd, omdat we vaak zagen dat klanten geen goed beeldmateriaal konden aanleveren.

Packshots die wij maken zijn van constante hoge kwaliteit en we kunnen ze op elke gewenste specificatie en grootte aanleveren. Zo voldoen ze aan de eisen van GS1 Data Source/ CDB. Door deze procesoptimalisatie toe te passen, kunnen producten al in een vroeg stadium worden gepresenteerd. Voor retailers zijn definitieve packshots al beschikbaar nog voordat de producten van de band rollen.

 

Meer weten? Lees meer op onze pagina over packshots of vraag direct een offerte aan.