12 februari

Workshop ‘Nieuwe technologie in
shoppermarketing’

Ondanks dat consumenten steeds vaker online shoppen wordt in FMCG nog het meeste geld verdiend in de fysieke supermarkt. De grenzen tussen digitaal en offline vervagen echter snel en er is steeds meer technologie beschikbaar om beter op de consument in te kunnen spelen. Met de workshop willen we jullie meenemen in de laatste ontwikkelingen in shoppermarketing op het gebied van neuromarketing, VR, AR en AI.
We bieden je de workshop gratis aan. Om zeker te zijn van een plek, vragen we je wel om snel te reserveren.
15:00 – 15:25
Ontvangst
15:25 – 15:30
Introductie
Jos Elsendoorn
Brand strategist / eigenaar NOVAD
15:30 – 16:00
Schapoptimalisatie met behulp van
eye-tracking en virtual reality
Tim Zuidgeest
Neuromarketingspecialist en oprichter ST&T Research
16:00 – 16:30
Augmented reality, gadget of
game changer?
Joost Spek
Creative director NOVAD
16:30 – 17:00
Zelf ervaren / Netwerkborrel

Voor meer informatie kun je bellen met Joost Spek, telefoon (0343) 45 47 04, of mailen naar contact@novad.nl.

Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze workshop ‘Nieuwe technologie in shoppermarketing’!
Als je je gegevens invult, brengen wij je zo snel mogelijk op de hoogte van de details.
Geef dmv de slider aan met hoeveel personen je wilt komen.