Insights voor sterke merken

Wat houdt ons bezig, wat vinden we opvallend in de markt? Lees het hier.
Ellen Sengers
11 september 2017

SEO-tips om hoger te scoren bij Google

Hoog scoren bij Google wil iedereen. Maar met alleen het instellen van een paar zoekwoorden kom je niet meer zomaar bovenaan. Zeker niet als er meer kapers op de kust zijn. Gelukkig hebben wij een aantal handige tips om u verder te helpen.



Philip Nederkoorn
13 december 2016

Veilig het nieuwe jaar in!

Goed begin is het halve werk! Begin 2017 met een veilige website-verbinding d.m.v. van een SSL-certificaat. In het nieuwe jaar gaat Google website-bezoekers waarschuwen bij het bezoek aan websites zonder een veiligheids-certificaat.



Joost Spek
04 oktober 2016

De 72dpi pixels mythe

Meer pixels zorgen voor scherpere afbeeldingen. Jarenlang is uitgegaan van de stelregel dat afbeeldingen minimaal aan een resolutie van 300 dpi moesten voldoen om te kunnen worden toegepast in drukwerk, voor onlinetoepassing gold minimaal 72 dpi. Maar klopt die stelregel nog wel?



Philip Nederkoorn
17 mei 2016

Hoe mobielvriendelijk is uw site?

Als uw website nog niet is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten, is het nu misschien een goed moment om uw website mobielvriendelijk te (laten) maken.



Philip Nederkoorn
04 mei 2016

Kleur bekennen

Soms wil je een kleur reproduceren voor een bepaalde communicatie-uiting. Uitgaan van aangeleverde foto’s blijft een gok. Dit handig apparaatje bekent kleur …



Jos Elsendoorn
15 april 2016

Big Data of Big Idea?

Het verzamelen van informatie over mensen is niets nieuws. Het bestaat al sinds mensen schrijven, en gaat in feite terug naar de grottekeningen. Wat nieuw is, is dat er veel meer data beschikbaar is en nog veel meer zal komen. Deze toename van beschikbare data, ook wel “Infobesity” genoemd betekent niet dat deze moeten worden gebruikt als de enige methode om de kwaliteit van ideeën te meten. De consument is geen verzameling algoritmen.



Virtual reality (VR) is een hype. Leveranciers van VR hardware buitelen over elkaar heen met indrukwekkende tech-demo’s. Om alle verwachtingen waar te maken moet er echter nog wel veel gebeuren.



Te vaak zien we het gebruik van aanhalingstekens en apostrofs mis gaan. Daarom hier een overzicht van hoe het hoort en hoe het heel vaak mis gaat.



Philip Nederkoorn
30 maart 2016

De zin en onzin van goede SEO

Je wilt natuurlijk bovenaan de lijst met zoekresultaten terechtkomen wanneer men iets zoekt wat jij kunt bieden. Mede door goede SEO kan je dat bereiken.



Video is een onmisbaar onderdeel geworden in de contentstrategie. Voorwaarde is wel dat die videocontent relevant en onderscheidend is. Dat vraagt om een creatieve aanpak. Wij praten graag verder over de mogelijkheden voor úw merk.



Het belang van een goede productafbeelding wordt nogal eens onderschat. Nadat veel tijd en geld is geïnvesteerd in een nieuw verpakkingsdesign, wordt het packshot vaak als sluitpost gezien: ‘O ja, nog even snel een fotootje laten maken’. En dat is eeuwig zonde.



Automatisch op de hoogte blijven van de laatste insights voor sterke merken?

Abonneer

op onze nieuwsbrief.