YesPlease
De lekkerste koffie voor een vast bedrag per maand
YesPlease. Can you say no?
YesPlease is begonnen door de liefde voor koffie te combineren met de liefde voor design, kunst, fashion en sensualiteit. Een wereld waarin dromen geen dromen blijven, maar elke dag tot leven komen.
Een ijzersterke merknaam vraagt om een uniek merkconcept
Vanuit de positionering is een compleet branddesign ontwikkeld. Van verpakkingen tot webshop. Tegen alle bestaande conventies is een (verpakkings)design ontworpen met een uniek concept. Smaak en herkomst zijn vervat in een nummer(reeks). De beeldtaal in communicatie is uitdagend en eigentijds.
Altijd de lekkerste koffie voor een vast bedrag per maand.
De webshop biedt eenvoudig de mogelijkheid een abonnement af te sluiten en herhaalaankopen te regelen. Helemaal op de YesPlease manier.
What’s your number?
Het idee achter de YesPlease nummers
De YesPlease-verpakkingen hebben voor elke smaak hun eigen nummer.
Daar zit een idee achter. Zoals de afbeelding hiernaast laat zien, bestaan de nummers uit drie delen:
- Type koffie
- De intensiteit van de smaak
- De herkomst van de bonen
Op basis van jouw persoonlijke voorkeuren kies je jouw YesPlease smaken.