Lekker eten verdient Lurpak

In het land van margarine zijn we een beetje vergeten hoe lekker échte boter is. Lurpak is in Denemarken en Engeland al jaren een begrip als het gaat om roomboter. We sluiten ons in Nederland dan ook aan bij de succesvolle campagne ‘Good food deserves Lurpak’.

Op het juiste moment, op de juiste plek

Naast Kerst en Pasen is het aspergeseizoen zo’n typisch moment waarbij Nederlanders wat extra aandacht geven aan de maaltijd. Voor 50 Albert Heijn-winkels ontwikkelden we de aankleding van een volledige bancarella om consumenten te inspireren. Met twee eenvoudige recepten en alle ingrediënten bij de hand werd de keuze voor Lurpak wel heel gemakkelijk.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden om uw merk sterker te maken? Of heeft u binnenkort een nieuwe introductie die wel een extra boost kan gebruiken? Wij komen graag eens langs om te laten zien wat we in huis hebben. Daar word je altijd sterker van.

Bel onsStuur een e-mailKom eens langs