Crossmediale activatiecampagne zorgt voor meer (winkel)beleving

Een groot deel van de keukenretailmarkt ziet er qua beleving en ervaring precies hetzelfde uit. Consumenten ervaren weinig onderscheid in (winkel)beleving en de flankerende communicatie. Het aanbod wordt door hen vaak als onvoldoende en als ’veel van hetzelfde’ ervaren.

Om klanten te verleiden naar de winkel te (blijven) komen, is continue beleving tijdens de hele online klantreis – en zeer zeker ook in de winkel – dus cruciaal.

Plezierig wonen en gezond leven

Eigenhuis Groep gelooft dat mensen vitaler blijven als ze plezierig wonen en gezond leven. Daarom is Eigenhuis Groep steeds op zoek naar slimme toepassingen en vernieuwende woonideeën die bijdragen aan optimaal woongemak en comfort, en die aansluiten op de veranderende behoeften en levensfases van mensen.

Eigenhuis Groep vindt dat wonen verder gaat dan alleen de aankoop en inrichting van een woning. Thuis leggen mensen de basis voor een fit en actief leven, mentaal en fysiek. Voor zichzelf en voor hun kinderen. Thuis is een plek om samen te zijn, dingen met elkaar te delen of juist om je terug te trekken.

Thema‘s als contentsilo’s

In storytelling of contentmarketing is een verhaal nooit eenzijdig en ook nooit af. Daarom werken we met vaste thema’s, waar we voor alle activaties, merkcommunicatie, social media effort en pr- activiteiten onze content uit halen.

Zo zijn we goed in staat om in veel verschillenden communicatiekanalen een steeds wisselend, maar ook een steeds inhoudelijker en vooral veel leuker verhaal te vertellen.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden om uw merk sterker te maken? Of heeft u binnenkort een nieuwe introductie die wel een extra boost kan gebruiken? Wij komen graag eens langs om te laten zien wat we in huis hebben. Daar word je altijd sterker van.

Bel onsStuur een e-mailKom eens langs